Заступник начальника маркетингу

Вимоги:
знання основ маркетингу;
ініціативність, активність, креативність, комунікабельність.
знання англійської
Обов’язки
Брати участь у розробці та забезпечувати реалізацію маркетингових стратегій, планів.
Брати участь у розробці та забезпечувати впровадження плану комунікації.
Проводити маркетингові дослідження зовнішнього і внутрішнього ринку виробництва, аналіз та оцінки існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові виробництва.
На основі досліджень вносити пропозиції до плану розвитку підприємства.
Вносити пропозиції з запровадження нових видів виробництва на базі нової техніки і технології.
Розробляти систему якісних критерій та кількісних показників маркетингової діяльності підприємства, здійснювати аналіз іміджевої та рекламно-інформаційної діяльності та пропонувати заходи щодо підвищення її ефективності.
Здійснювати рекламні компанії підприємства (супровід у процесі реалізації, коригування та моніторинг результативності, формування проектів кошторисів на рекламно – іміджеву діяльність підприємства.
Підтримувати та розвивати позитивний імідж підприємства

Джерело

Новости Запорожья