Фото: t.me/diia_gov
З 1 червня у додатку «Дія» запрацює новий сервіс для бізнесу – мультишеринг. Про це повідомляє пресслужба програми.
— Усі цифрові копії необхідних документів надходять одразу, без зайвих запитів. А клієнтам не потрібно нічого сканувати або відправляти по одному — все передається через «Дію» за кілька кліків. Це швидко, зручно та без ризику помилок чи підробок, — зазначили у додатку.
Як це працює:
1. Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном із «Дією».
2. Обирає документи, які хоче надіслати.
3. Завіряє запит «Дія.Підписом».
Зазначається, що мультишеринг працює навіть тоді, коли клієнт не має всіх документів, — надійдуть доступні, а система покаже, чого не вистачає. Щоб підключити сервіс, потрібно налаштувати або оновити інтеграцію з «Дією».
У «Дії» повідомили, що послуга є платною для бізнесу, але повністю безкоштовна для клієнтів, які надсилають документи. Усі технічні інструкції та інформація про тарифи – на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті@AiDiiaStartBot.
Раніше стало відомо, що першим платним сервісом у додатку «Дія» стане функція шерингу документів для банків, яка почне працювати з 1 червня. У перспективі передбачено впровадження ще двох платних послуг: «Дія.Підпис» та Diia.OAuth. 19 травня віцепрем’єр-міністр з інновацій, освіти, науки й технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що в «Дії» запустять ШІ-асистента для пошуку послуг та довідок.
Джерело