Державні послуги онлайн Фото: informator.ua
Зі 17 липня на порталі «Дія» запрацювала послуга електронного бронювання.
Про це повідомило Міністерство оборони України.
У відомстві наголосили, що керівники критично важливих підприємств та підприємств, які забезпечують потреби Сил оборони, відтепер можуть бронювати співробітників онлайн. Під час бета-тестування були заброньовані 929 осіб.
«Раніше цей процес був доволі заплутаним. Інформацію щодо військовозобов’язаних перевіряли вручну, через що мав місце людський фактор. Дані губилися або через незначні помилки у документах доводилося подавати людей заново. Нова послуга зробить цей процес бронювання онлайн швидким і прозорим», — зазначила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко.
Бронювання в «Дії»працюватиме наступним чином:
У Міноборони повідомили, що система автоматично переведе військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік, після чого його вважатимуть заброньованим. Якщо рішення позитивне, інформація про бронювання співробітника зʼявиться у застосунку «Резерв+». Витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі «Дія» і за потреби роздрукувати.
Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров заявив, що у сервісі автоматизували «всі процеси, які можна автоматизувати, щоб пришвидшити оформлення бронювання і не витрачати час на збір документів чи походи до держорганів».
«Цифровізація процесу виключає людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник в режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого – ні, і яка причина відмови», — додав Федоров.
- Про бронювання через «Дію» заговорили ще навесні цього року. Над цим питанням працювали міністерства економіки і цифрової трансформації.