Фото: Volkswagen Новий Tayron замінив Touareg на ринку
Компанія завершить 24-річну історію преміального Touareg у 2026 році та готується припинити випуск електрокросовера ID.5 у 2027-му.
Volkswagen готується попрощатися одразу з двома моделями: флагманським позашляховиком Touareg і електричним кросовером ID.5. Як повідомляє Autocar з посиланням на внутрішні джерела, виробництво Touareg завершиться у 2026 році, а випуск ID.5 припиниться роком пізніше.
Touareg, який дебютував у 2002 році, був частиною амбітного плану ексголови VW Фердинанда Пієха з просування бренду в преміум-сегмент. Він розроблявся спільно з першим Porsche Cayenne на одній платформі та символізував прагнення Volkswagen стати гравцем у вищому класі у парі з седаном Phaeton.
Однак сьогоднішні пріоритети змінилися. Новий Tayron, представлений у кількох ринках, зокрема у Великій Британії, фактично замінює Touareg. Цей позашляховик має менш преміальний, але більш універсальний характер і орієнтований на ширшу аудиторію. Tayron доступний у дво- і трирядних конфігураціях, забезпечує тягову здатність до 2500 кг (в модифікації 2.0 TSI 4Motion) та має гнучкіший салон.
Згортання Touareg без прямого наступника фактично завершує 23-річну спробу Volkswagen закріпитися у преміум-сегменті.
Разом із ним компанія також відмовляється від моделі ID.5 — купеподібної версії електрокросовера ID.4, яка з’явилася на ринку в 2021 році. Модель орієнтували насамперед на Китай, але вона не змогла досягти популярності. В США ID.5 узагалі не продавалася, а у Європі вона поступилася практичнішому ID.4.
Припинення випуску ID.5 заплановано на 2027 рік і є частиною ширшої стратегії скорочення модельного ряду задля зосередження на масових сегментах.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Volkswagen 20 тисяч працівників погодилися на звільнення.
Mitsubishi остаточно йде з Китаю після майже 30 років роботи