Фото: Getty Images Попри зміну планів у США, Cupra демонструє сильні результати в Європі
Нестабільна ситуація на американському авторинку змусила VW змінити стратегію — Cupra все ще має амбіції вийти на США, але не раніше нового десятиліття.
Volkswagen Group вирішив відкласти запуск бренду Cupra у Сполучених Штатах до після 2030 року, повідомляє Motor1. Хоча ще торік компанія анонсувала плани вивести іспанську марку на американський ринок до кінця десятиліття, тепер стратегія змінилася: в офіційній заяві йдеться про «триваючі виклики в автомобільній галузі» та «динамічні зміни ринку».
Хоча конкретні причини не названі, експерти припускають, що мова може йти про невизначеність у внутрішній політиці США, можливі мита, коливання попиту на електромобілі та загальну економічну турбулентність. Початковий план передбачав запуск електричної Cupra Formentor, більшого електричного позашляховика, а також гібридів й бензинових моделей.
Cupra також мала намір відкрити 20 фірмових шоурумів разом із партнером Penske, зосередившись на східному та західному узбережжях США, а також у південних штатах. До того ж компанія готувала окрему лінійку моделей спеціально для американського ринку, з локальним виробництвом, збільшеними габаритами та дизайном, адаптованим до місцевих вподобань. Ціль — продажі на рівні 100 тисяч авто щороку в середньостроковій перспективі.
Втім, у Cupra наголошують: це не відмова, а лише перенесення. «Ми не зупиняємося, а лише відкладаємо запуск у США і будемо продовжувати стежити за розвитком ринку в найближчі роки, щоб визначити найкращий час і підхід, що відповідають довгостроковій стратегії бренду», — заявив Свен Шувірт, віцепрезидент із продажів, маркетингу SEAT.
Попри зміну планів у США, Cupra демонструє сильні результати в Європі. У першій половині 2025 року бренд продав 167600 автомобілів, що на 33,4% більше, ніж за аналогічний період торік.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Volkswagen випередила Tesla на ринку електромобілів у Європі.
Volkswagen готовий працювати на зміцнення оборони Європи