Tesla приховує більшість деталей щодо аварій Robotaxi — ЗМІ

Tesla приховує більшість деталей щодо аварій Robotaxi - ЗМІ

Фото: Getty Images Tesla повідомила про три аварії своєї служби Robotaxi

На відміну від своїх конкурентів, які відкрито публікують описову інформацію про інциденти, Tesla редагує всю інформацію про аварії для NHTSA.

Tesla повідомила про три окремі аварії за участю своєї служби Robotaxi в Остіні в американському штаті Техас. Ця інформація була оприлюднена на тлі того, що невеликий автопарк служби працює лише два місяці, передає Electrek, зазначаючи, що компанія «намагається приховати деталі».

Як відомо, у США, згідно з вимогами (SGO), автовиробники зобов’язані повідомляти Національну адміністрацію безпеки дорожнього руху США (NHTSA) про аварії, пов’язані з їхніми системами автономного водіння та передовими системами допомоги водієві (ADAS), протягом п’яти днів з моменту отримання повідомлення про них.

Як пише видання, Tesla лідирує в аваріях систем допомоги водієві 2-го рівня з тисячами зареєстрованих аварій, але автовиробник ніколи не повідомляв про жодні аварії, пов’язані з системами автономного водіння, оскільки у нього ніколи не було жодної системи, яка б кваліфікувалася система автономного водіння SAE 3-5 рівня, попри назву його програмного пакета Full Self-Driving.

Зазначається, що це змінилося із запуском обмеженої служби Robotaxi від Tesla в Остіні, штат Техас.

«Тепер Tesla повідомила про свої перші три аварії, пов’язані з «системою автономного водіння», через її нову ініціативу Robotaxi», — йдеться у публікації видання.

Як вказано, «усі аварії сталися в липні, протягом першого місяця управління Tesla її службою Robotaxi в Остіні, штат Техас».

Видання пише, що повідомлялося щонайменше про одну травму в одній з аварій, але Tesla класифікує її як «незначну». Жодна з аварій не розслідується владою на основі інформації, оприлюдненої Tesla.

Вказується, що Tesla не оприлюднила багато деталей щодо своєї ініціативи Robotaxi, але, за оцінками, станом на липень автовиробник мав лише близько 12 автомобілів у своєму парку Robotaxi в Остіні, і пропонував поїздки лише обмеженій групі користувачів, здебільшого впливовим особам та акціонерам Tesla, які не зацікавлені в критиці компанії.

«Як і у звітах про аварії ADAS, Tesla приховує більшість деталей про аварії. На відміну від своїх конкурентів, які відкрито публікують описову інформацію про інциденти, Tesla редагує всю інформацію про аварії для NHTSA. Це ускладнює отримання будь-якого контексту щодо аварії та оцінку рівня відповідальності автоматизованої системи водіння», — йдеться у публікації.

Нагадаємо, цьогоріч компанія Tesla оголосила про запуск перших поїздок безпілотних таксі на базі електрокарів Model Y в Остіні, штат Техас. До кінця 2025 року Tesla планує запустити «сотні тисяч, а можливо, й понад мільйон» роботаксі у США. 

Джерело

Новости Запорожья