Фото: Suzuki Новий логотип має краще виглядати на екранах смартфонів і в цифровому середовищі
Компанія відмовилася від хромованого 3D-дизайну на користь плоского стилю, який краще виглядає на екранах пристроїв.
Японський автовиробник Suzuki оновив свій фірмовий знак уперше з 2003 року. Знакове «S», яке використовується з 1958-го, зберегло форму, проте отримало новий вигляд: плоскіший дизайн із тонкими контурами по краях та покриття кольору «яскраве срібло», яке нагадує матовий алюміній. Хромоване 3D-оформлення остаточно відійшло в минуле.
У компанії пояснюють, що таке рішення відповідає сучасним вимогам — новий логотип краще виглядає на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також є більш екологічним у виробництві.
«Новий логотип уособлює наше прагнення дивитися на продукти очима клієнтів та створювати цінність для них, а також нашу готовність приймати виклики нової епохи», — заявив президент Suzuki Тосіхіро Сузукі.
Оновлений знак уперше з’явиться на концепт-карах, які компанія представить 30 жовтня 2025 року на виставці Japan Mobility Show. Пізніше він буде поступово інтегрований у всі серійні моделі бренду. Завдяки незмінним пропорціям емблему можна встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.
Нагадаємо, раніше повідомлялося Bentley оновила логотип. Також Range Rover показав новий логотип.