Оператор технічної підтримки (інтернет-провайдер)

Вимоги:

  • Грамотна мова, чітка дикція;
  • Комунікабельність, стресостійкість;
  • Володіння ПК на рівні користувача;
  • Вміння швидко вчитися користуватися новими програмними продуктами;
  • Розуміння моделі OSI. Володіння навичками роботи з VLAN, STP, BGP.
  • Перевагою буде досвід роботи з Mikrotik, Cisco, Linux;
  • Розуміння протоколів TCP/IP;
  • Знання протовколів DHCP, SSH, FTP;
  • Бажання вчитися та розвиватися.

Умови роботи:

  • Робота в офісі.
  • Дружній колектив.
  • Гнучкий графік, бажаний час зміни з 12 до 20 години, 2 плаваючих вихідних у тиждень.
  • Також є варіант роботи в нічні зміни.

Обов’язки:

  • Прийом вхідних дзвінків: спілкування з існуючими клієнтами, вирішення проблем з доступом до мережі.
  • Консультація юридичних осіб з технічних питань.
  • Налаштування обладнання провайдера та wi-fi роутерів у телефонному режимі.
  • Спілкування з клієнтами у чаті та листування по пошті.

Джерело

Новости Запорожья