Фото: stellantis.com Бренд Opel представив новий логотип
Офіційно нове «електричне» втілення емблеми марки покажуть публіці на автомобільній виставці цього року, а на автомобілях воно з’явиться у 2024 році.
Бренд Opel у понеділок, 26 червня, представив нове виконання своєї емблеми «Блискавка» (Opel Blitz). Офіційно нова емблема буде представлена публіці на виставці IAA Mobility у Мюнхені, а на автомобілях нове лого з’явиться у 2024 році, повідомляє прес-служба концерну Стеллантіс.
«Сьогодні наша «блискавка» актуальна, як ніколи раніше. Це не лише символ нашого прагнення до демократизації інновацій та мобільності, а й демонстрація прагнення стати повністю електричним брендом у Європі до 2028 року. Цього року у нашій лінійці буде вже 15 електрифікованих моделей, тому ми можемо все голосніше і з гордістю говорити, що Opel — це електрифікований і заряджений бренд», — прокоментував оновлення логотипу виконавчий директор бренду Opel Фролан Хетль.
У свою чергу, віце-президент бренду Opel з дизайну Марк Адамс розповів докладніше про зміни до лого.
«Гострокінцева та впевнена «блискавка» перетинає опорне кільце, надаючи нашій емблемі прогресивний та сучасний вигляд. Логотип розташований у центрі композиції Opel Compass, яка є ключовим принципом графічного дизайну для нових моделей бренду. Цей дизайнерський компас, утворений перетином вертикальних та горизонтальних ліній, є основою нашого дизайну — передньої частини автомобіля, оформлення задньої частини, а також елементів салону», — сказав він.
Нагадаємо, раніше бренд Infiniti анонсував новий логотип із підсвічуванням.
Автовиробника Geely внесли до списку спонсорів війни