У команду відділу підтримки клієнтів потрібен співробітник для роботи з англомовними замовниками.
Обов’язкові вимоги:
- високий рівень розмовної англійської мови
- комунікабельність, клієнтоорієнтованість
- адекватність/серйозний підхід до роботи
- бажання та можливість працювати віддалено за чітким позмінним графіком
Технічні вимоги:
- наявність робочого місця з комп’ютером ізольованого від сторонніх шумів
- стабільне Інтернет-з’єднання
- гарнітура (мікрофон, навушники) для якісного зв’язку
- MS Office
Обов’язки:
- спілкування з англомовними клієнтами: по телефону, live chat, e-mail, адмінка
- консультування клієнтів англійською мовою, націлене на продаж
- супровід клієнтів на всіх етапах надання послуг
- докладніше на співбесіді
Графік роботи 3/2: робочі зміни постійно чергуються, без прив’язки до днів тижня: денна, вечірня, нічна зміни і далі 2 вихідних. У середньому 18 робочих змін на місяць.
Робочі години змін:
- денна зміна — з 7:00 до 15:30
- вечірня зміна — з 15:00 до 23:30
- нічна зміна — з 23:00 до 7:30
Умови роботи:
- довгострокова віддалена зайнятість
- оплата у 1й місяць $550, у 2й $625 і з 3го близко $700−800 на місяць
- виплати два рази на місяць у USD
- оплачувана відпустка 4 тижня (влітку та взимку по два тижні)
- навчання та підтримка в роботі